test, test, test 1,2,3 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Jeroen en Wieneke - WaarBenJij.nu test, test, test 1,2,3 - Reisverslag uit Nuenen, Nederland van Jeroen en Wieneke - WaarBenJij.nu

test, test, test 1,2,3

Door: Jeroen en Wieneke

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Wieneke

09 September 2013 | Nederland, Nuenen

Hallo thuisblijvers :-)

Bij deze ons eerste reisverslag. Eens kijken hoe dit allemaal werkt.

Nog maar 19 dagen voordat we bepakt en bezakt in het vliegtuig stappen richting Sydney. 19 dagen lijkt eigenlijk nog erg lang. Maar we zijn begonnen met aftellen op 60 dagen. En de afgelopen 41 zijn voorbij gevlogen!

De hele papierenwinkel is afgehandeld! Met een weekje hadden we de visums binnen. Was de vlucht geboekt. Buspassen voor Nieuw Zeeland. enz. enz. Ging eigenlijk boven verwachting snel. En toen moesten we nog 2 maanden wachten.

Om de tijd te doden zijn we nog even 2 weekenden naar de Ardennen geweest. Spullen uitproberen... Gelukkig is de tent waterdicht. En zijn de matjes niet lek. De backpacks zijn ook goed! Lopen "lekker".

Kortom, we zijn er helemaal klaar voor!

Nu jullie nog! Als je ons wilt volgen gedurende de reis kan dat via deze waarbenjij.nu. Meld je aan voor de mailinglijst! Of kijk zo nu en dan even op facebook voor updates!

Groetjes,

Vecina:

Check, check... En nu naar de ZH! XD

• 09 September 2013 - 17:29

Jan:

oke ik ga mee groeten jan

• 09 September 2013 - 20:17

Marlouke:

Ha Wieneke en Jeroen
    Wat super leuk dat jullie naar Australie en Nieuw Zeeland gaan! Ik heb in Nieuw Zeeland rond gereisd afgelopen jaar en het was fantastisch! Heel veel plezier, genie-ze van het avontuur!
    Liefs Marlouke

• 10 September 2013 - 14:33

Rik:

Yes, het werkt! Veel plezier, geniet ervan. Mijn wens voor jullie: dat het dé reis van jullie leven wordt. ... En hopelijk hebben jullie SPOT II niet nodig ;-)
    Groeten,
    Rik

• 22 September 2013 - 10:28

Heinhuibers:

veel plezier en maak er wat van

• 28 September 2013 - 10:27

Silvia:

Wauw wat geweldig,, Geniet lekker van deze reis,,,,