het weekend vloog voorbij!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Jeroen en Wieneke - WaarBenJij.nu het weekend vloog voorbij!!! - Reisverslag uit Bondi, Australië van Jeroen en Wieneke - WaarBenJij.nu

het weekend vloog voorbij!!!

Blijf op de hoogte en volg Jeroen en Wieneke

01 Oktober 2013 | Australië, Bondi

Hallo thuisblijvers :-)

Bij deze ons eerste reisverslag vanuit de andere kant van de wereld. Hopelijk is het gelukt om er een leuk en duidelijk verhaal van te maken. We hebben namelijk een uurtje of 24 de tijd gehad om erover na te denken!

Eerst nog maar even wat er de laatste weken is gebeurd...
Daar alles 3 maanden geleden al was geregeld zijn we eigenlijk alleen maar aan het aftellen geweest.
Met nog 14 dagen op de teller was het tijd voor mijn afscheidsfeestje. Het was een super leuke avond!!! Bij deze wil ik dan ook iedereen nogmaals hartelijk bedanken! Vooral voor de gezelligheid!! Maar ook voor de financiële steun ;-)
Het weekend daarna hebben we bij Wieneke thuis afscheid genomen van de familie en vrienden! Ook deze avond was top! Bedankt allemaal voor de lieve gelukswensen, kadootjes en ook wederom weer het zakgeld!! Het gaat enorm van pas komen!

De laatste week is als een sneltrein voorbij gedenderd! Van maandag middag tot woensdag avond zijn we in nieuwerkerk geweest. De auto moest nog nieuwe banden, de auto moest nog overgeschreven worden. Mama moest nog rijles in haar nieuwe auto! En woensdag avond zijn we nog lekker uit eten geweest. Daarna door naar nuenen omdat ik donderdag de laatste dag bij cycletrend had. Wieneke had maandag haar laatste werkdag. Dus die is druk bezig geweest met opruimen! Donderdag avond zijn de tassen ingepakt. (We kunnen zometeen nog ruim 20 kilo aan spullen aanschaffen!) En vrijdag stond in het teken van de laatste spulletjes kopen (tandenborstels e.d.) en afscheid nemen! John ging niet mee naar het vliegveld dus die heb ik smiddags al gedag gezegd om vervolgens met mama d'r nieuwe auto naar huis te rijden. Wieneke is lekker wezen lunchen met paps!

Zaterdag in 2 groepen naar schiphol! Wieneke samen met Marianne, Bram en Iris vanuit nuenen. En ik had papa, mama, Sandra en Remko bij! Dank jullie wel dat jullie allemaal mee zijn gekomen! Super lief. Op Schiphol hebben we nog met z'n allen wat gedronken. Tassen afgegeven bij een vrouw die nog veeeeeel slechter had geslapen dan wij ;-) en door de paspoort controle.

De vluchten zijn goed verlopen. Amsterdam Bangkok duurde 10 uur en 40 minuten. Bangkok-Taipei duurde 4 uurtjes. Op Taipei AirPort hadden we 10 uur wachttijd. We wilden de stad in. Maar onvoorbereid leek ons dit geen goed idee. Het was erg onduidelijk op het vliegveld. Na 10 uur op en rond het vliegveld te hebben gewacht zijn we doorgevlogen naar Sydney. Aangekomen bij het hostel waren we helemaal kapot. Na een douche zijn we toch nog de stad in gegaan. We hebben een flinke wandeling gemaakt. Langs datling harbour, onder de brug door en langs het opera house! Heel tof om het eindelijk in het echt te zien. Vandaag lekker rustig aan.

Groetjes en liefs Wieneke en Jeroen

Verstuurd via WiFi Bondi Beach :-)

• 01 Oktober 2013 - 08:09

Cora:

Leuk jullie eerste verslag, lekker snel ook! Niet te veel doen de eerste dag al , laat wat over voor de komende 7 maanden :-) Geniet en nog veel plezier!! Groetjes...

• 01 Oktober 2013 - 08:16

Sandra:

Hi backpackers!
    Wat leuk om jullie eerste verhaal te lezen!!!!
    Jullie zijn zooooo ver weg maar ook weer zo dichtbij door
    dit verhaal, skype en watsapp! Superleuk om mee te genieten
    van jullie avontuur!
    Geniet ervan!
    Dikke kus van je zus

• 01 Oktober 2013 - 09:24

Arthur :

Ha die avonturiers, leuk om op de hoogte te blijven van jullie belevenissen. Kijk uit naar het vervolg.
    Hgr. vanuit het altijd paradijselijke Bomal.

• 01 Oktober 2013 - 18:07

Janie:

Hoi Aussies,
    Leuk om jullie verslag te lezen. Ja, Opera house, ook gezien, maar wel'n jaartje of 23 geleden geloof ik!!Geniet er met volle teugen van, want het vliegt voorbij. en.....wees lief voor elkaar!!!!
    groetjes, Hans en Janie

• 01 Oktober 2013 - 18:31

Brigit:

Goed om te horen dat jullie veilig aangekomen zijn!!

Geniet er intens van samen!!

Liefs,
    Tibor, Brigit en Bo

P.s. Toch die emotionele lunch met papa Wieneke.. ;-)

• 04 Oktober 2013 - 08:07

Martien En Ineke:

Hoi reizigers, fijn dat de reis goed verlopen, begrijpenlijk dat het wel
    vermoeiend was. Als het goed is hebben jullie inmiddels een oldtimer
    aangeschaft en gaat het echt beginnen. Vergeet niet dat ze daar aan
    de verkeerde kant van de weg rijden. Heel veel plezier, geluk en geniet
    met volle teugen van jullie trip.
    Hartelijke groeten van Martien en Ineke